Gespecialiseerd in kinderfotografie

Bekijk hieronder het antwoord op de meestgestelde vragen van ouders over inloggen, bestellen/betalen en levering.

 

Inloggen

1. Ik wil graag de foto's bekijken die gemaakt zijn, maar hoe moet ik inloggen?
Op de homepage kunt u met de inlognaam op uw kaartje en het wachtwoord inloggen in het hiervoor bestemde inlogvak. Heeft u meerdere kinderen op het kinderdagverblijf/de school? Er staat dan 1 naam op het kaartje geschreven, waarmee u alle foto's kunt bekijken.

2. Het inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?
Heeft u alle stappen gevolgd die verschijnen wanneer uw inloggegevens niet werken? Stuur dan een e-mail naar bestellen@fotostudioregina.nl onder vermelding van 'nieuwe inloggegevens'.

3. Kan iedereen inloggen op mijn fotopagina?
Nee, uw fotopagina is privé. U krijgt een eigen persoonlijke pagina met een inlognaam en wachtwoord dat alleen bij u bekend is. U kunt dus ook geen foto’s van anderen bekijken, maar alleen van uzelf. Wanneer u uw wachtwoord met anderen deelt (opa’s en oma’s, vrienden en vriendinnen, etc.), kunnen anderen uiteraard ook uw fotopagina bekijken.

 

Bekijken

1. Wanneer komen de foto's online te staan?
Op het inlogkaartje dat u mee heeft gekregen, staat wanneer de foto's online komen te staan en tot wanneer ze online blijven staan. Binnen die periode kunt u zonder verzendkosten bestellen. Na deze periode kunt u nog steeds een bestelling plaatsen, en worden er verzendkosten gerekend.

2. Hoe kan ik de foto’s bekijken?
Op de homepage kunt u uw inlognaam en wachtwoord invoeren, en komt u vanzelf op uw fotopagina terecht. Inlognaam en wachtwoord staan op het kaartje dat u meegekregen heeft op het kinderdagverblijf.

3. De kwaliteit van de foto’s lijkt laag en ik zie een watermerk. Hoe zien de foto’s eruit als ik ze bestel?
De foto’s die u nu te zien krijgt, zijn van internetkwaliteit (niet geschikt om af te drukken). Wanneer u de foto’s bestelt, worden deze uiteraard in hoge kwaliteit en zonder watermerk afgedrukt. Wanneer u digitale bestanden besteld, ontvangt u JPG-bestanden.

4. Kan iedereen inloggen op mijn fotopagina?
Nee, uw fotopagina is privé. U krijgt een eigen persoonlijke pagina met een inlognaam en wachtwoord dat alleen bij u bekend is. U kunt dus ook geen foto’s van anderen bekijken, maar alleen van uzelf. Wanneer u uw wachtwoord met anderen deelt (opa’s en oma’s, vrienden en vriendinnen, etc.), kunnen anderen uiteraard ook uw fotopagina bekijken.

 

Bestellen/Betalen

1. Hoe kan ik mijn foto’s bestellen?
Op uw eigen beveiligde pagina staan foto’s die u kunt nabestellen. U kunt kiezen uit voordelige fotopakketten of u kunt uw bestelling helemaal naar eigen wens aanpassen en foto’s los bestellen.
De fotopakketten staan direct onder de foto’s. U kunt op het pakket naar uw keuze klikken en direct bestellen en veilig betalen.
Losse fotoafdrukken bestellen (fotopapier, canvas, digitale bestanden, alu-dibond) kan als u op uw fotopagina nog iets verder naar beneden scrollt. Hier krijgt u dan een link te zien naar het bestelformulier voor losse afdrukken. Als u daarop klikt, opent het bestelformulier zich in een nieuwe pagina en u kunt uw bestelling naar eigen wens invullen.

2. Kan ik ook meerdere fotopakketten (dezelfde of verschillende) bestellen?
Natuurlijk! U kunt de pakketten meerdere keren bestellen en afrekenen. U vult dan meerdere keren uw gegevens in en u rekent meerdere keren af met iDeal. 

3. De kwaliteit van de foto’s lijkt laag en ik zie een watermerk. Hoe zien de foto’s eruit als ik ze bestel?
De foto’s die u nu te zien krijgt, zijn van internetkwaliteit (niet geschikt om af te drukken). Door de lage kwaliteit blijft de laadtijd van de website binnen de perken.  Als u de foto’s bestelt, worden deze uiteraard in hoge kwaliteit en zonder watermerk afgedrukt. Wanneer u digitale bestanden besteld, ontvangt u JPG-bestanden.

4. Hoe lang kan ik de foto’s nabestellen?
Op uw inlogkaartje en op uw fotopagina staat aangegeven tot en met wanneer u de foto's kunt nabestellen en wat de verwachte levertijd is.

5. Ik zie de fotopakketten en/of bestelformulier niet!
Mogelijke oplossingen:
-Refresh de pagina (F5 indrukken).
-Open uw persoonlijke fotopagina in een andere webbrowser (Internet Explorer, Google Chrome of Firefox)

6. Kan ik ook op een andere manier dan met iDeal betalen?
Het is op dit moment niet mogelijk om op een andere manier dan iDeal uw bestelling te plaatsen.

7. Wat is de kwaliteit van de foto’s als ik ze digitaal bestel?
Wanneer u bestanden digitaal besteld (bij een pakket of gewoon los) is de lange zijde tussen de 2500-5500 pixel. Met dit aantal pixels kunt u grote afdrukken bestellen. Uiteraard kunt u deze foto’s ook mooi gebruiken voor in een fotoalbum, facebook of kleinere afdrukken. Heeft u een bepaalde afmeting of materiaal in gedachten? Wij geven u vrijblijvend advies over de mogelijkheden. 

8. Bij mijn pakket (Platina of Diamant) zit een canvas van 40x60cm. Moet ik dan per se een liggende/staande foto uitkiezen?
Het maakt niet uit of u een liggende of staande foto uitkiest voor uw canvas. Een liggende foto zal niet worden afgedrukt op een staand canvas, en andersom (tenzij u dit graag wilt en van tevoren aangeeft).

 

Verzendkosten/Levertijd

1. Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer u een van de voordelige fotopakketten koopt binnen de gestelde bestelperiode, betaalt u geen verzendkosten. Alle bestelde fotoafdrukken worden na die bestelperiode afgeleverd bij het KDV/PSZ/BSO/school. Bestelt u een fotopakket met een canvas/alu-dibond? Dan krijgt u het canvas/alu-dibond binnen enkele werkdagen na bestelling thuisbezorgd.
Ook bij de losse fotoafdrukken worden geen verzendkosten berekend, deze worden na de besteleperiode ook bij het kinderdagverblijf bezorgd om opgehaald te worden.
Wanneer u vergeten bent te bestellen binnen de bestelperiode, worden er €4,95 verwerk- en verzendkosten gerekend. Uw bestelling wordt namelijk rechtstreeks naar uw huisadres gestuurd en niet naar locatie.

2. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op uw inlogkaart en fotopagina staat aangegeven waar en wanneer u de foto's kunt verwachten. Digitale bestanden kunt u direct downloaden vanaf de website, canvassen worden binnen 5 werkdagen verzonden.

 

Herroepingsrecht

1. Kan ik mijn fotoafdrukken terugsturen?
In sommige gevallen wel, in sommige gevallen niet. Scroll door onderstaande vragen en antwoorden voor de situatie die op u van toepassing is.

2. Ik vind mijn foto’s niet mooi afgedrukt. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Wat jammer dat u uw foto’s niet mooi vind afgedrukt. Wij laten de foto’s op het beste Fuji fotopapier afdrukken, omdat deze lang meegaan en hun kleuren behouden. 
Is uw afdruk echter mislukt (verkeerde kleuren, gekreukeld aangekomen, etc.), dat kunt u uiteraard kosteloos u foto’s opnieuw laten drukken. Hiervoor dient u de foto’s terug te sturen, zodat ook wij ze kunnen beoordelen. Neem contact op met de klantenservice (bestellen@fotostudioregina.nl) om de procedure in gang te zetten. Wij zorgen ervoor dat u uw foto’s dan kosteloos naar ons toe kan sturen en stellen u op de hoogte wanneer u uw nieuwe foto’s kan verwachten. Let op: u dient binnen 7 werkdagen na ontvangst van de foto’s uw klacht te melden per e-mail/telefoon/brief, anders vervalt eerder genoemde procedure. Dit in verband met het feit dat de foto’s maar een beperkte periode na de besteldata als back-up bewaard worden. De foto’s worden daarna vernietigd in verband met uw eigen privacy.

3. Ik heb mijn foto’s gekregen, maar er zijn een paar foto’s die ik toch niet zo leuk vind. Kan ik deze terugsturen en mijn geld terugkrijgen?
Helaas kunnen wij geen foto’s terugnemen die u al besteld heeft, wanneer de reden is dat ze toch minder leuk waren dan u dacht. Wij doen ons best om de foto’s zo snel mogelijk online te zetten zodat u alle tijd heeft om ze te bekijken en een keus kan maken. 

4. Ik heb mijn foto’s gekregen, maar ik zie dat mijn kind een vlek op zijn shirt heeft. Kan ik nieuwe, bewerkte foto’s krijgen?
Dat kan, maar hier zijn extra kosten aan verbonden. De foto's moeten opnieuw gedrukt worden en verstuurd worden, u krijgt van tevoren een prijsopgave. Binnen de bestelperiode kunt u de foto's kosteloos laten retoucheren.

 

 Copyright © 2016 Fotostudio Regina. All Rights Reserved.

Fotostudio Regina Algemene Voorwaarden