Gespecialiseerd in kinderfotografie

Bekijk hieronder het antwoord op de meestgestelde vragen van ouders over inloggen, bestellen/betalen en levering.

 

Inloggen

Het inloggen lukt niet. Wat moet ik doen?
Wanneer u niet kunt inloggen, verschijnt er automatisch een stappenplan. Volg deze eerst, en neem inlognaam en wachtwoord 1 op 1 over van de inlogkaart, ook als de naam eigenlijk fout gespeld is. Lukt het dan nog niet om in te loggen? Stuur dan een e-mail naar bestellen@fotostudioregina.nl onder vermelding van 'nieuwe inloggegevens'.
 

Bekijken

Wanneer komen de foto's online te staan?
Op het inlogkaartje dat u mee heeft gekregen, staat wanneer de foto's online komen te staan. Op uw inlogpagina kunt u meer informatie vinden over de besteltijd en levering.

Ik ben ingelogd, maar zie geen foto’s.
Onze website ondersteunt alle browsers, behalve Internet Explorer. Deze browser wordt niet meer ondersteund door Microsoft en is vervangen door Edge en is dus verouderd.
Lukt het bekijken/bestellen op uw telefoon of tablet niet? Probeer dan eens een andere browser, bijvoorbeeld Chrome of Firefox.

 

Bestellen/Betalen

Het bestellen/slepen van foto’s lukt niet.
Wanneer het u niet lukt om foto’s naar de fotovakjes te slepen, is de kans groot dat u met een verouderde browser een bestelling probeert te plaatsen. Onze website ondersteunt alle browsers die up to date zijn, behalve Internet Explorer. Deze browser is verouderd en door Microsoft vervangen door Edge. Gebruik dus bijvoorbeeld Chrome of Firefox om uw bestelling te plaatsen en de foto’s te kunnen slepen.

Kan ik ook meerdere fotopakketten (dezelfde of verschillende) tegelijk bestellen?
Tegelijk niet, maar u kunt wel meerdere keren een bestelling plaatsen. 

Kan ik groepsfoto’s digitaal bestellen?
In verband met privacy van de andere kinderen en om te voorkomen dat de groepsfoto onderling gedeeld wordt, is het niet mogelijk om deze digitaal af te nemen.

Verzendkosten/Levertijd

Wat zijn de verzendkosten?
Op uw inlogpagina staat de informatie omtrent levertijd en verzendkosten die voor uw locatie gelden. Afhankelijk van uw locatie is er een verzendkostvrije periode. Buiten deze periode zijn de verzend- en verwerkingskosten €4,95

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Op uw inlogkaart en fotopagina staat aangegeven waar en wanneer u de foto's kunt verwachten. Digitale bestanden kunt u direct downloaden vanaf de website, canvassen worden binnen 5 werkdagen verzonden.

 

Herroepingsrecht

Kan ik mijn fotoafdrukken terugsturen?
In het geval van afdrukfouten kunt u de fotoafdrukken terugsturen. U dient hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via bestellen@fotostudioregina.nl om de procedure in gang te zetten. Let op: u dient binnen 7 werkdagen na ontvangst van de foto’s uw klacht te melden per e-mail/telefoon/brief, anders vervalt eerder genoemde procedure.

 

 Copyright © 2016 Fotostudio Regina. All Rights Reserved.

Fotostudio Regina Algemene Voorwaarden